Wednesday 13 June 2012

Musim Bola EURO 2012 la pulak

Aku bukan la minat sangat tengok bola. Tapi bila jer ada International Football Tournament, terus aku jadi minat. Kini tiba musim EURO 2012. Hadoi.. mau jugak banyak hari aku masuk lewat kerja. Team favorite ku adlah German. Tak tahu kenapa. tp bila ada jer German lawan, confirm aku ada tengok dari Malaysia.

Premium Beautiful
Wall paper skuad German

Walaupun aku tak tahu sepatah ape pun bahasa German, namun aku tahu maksudnya bila dorang bersorak Gooollllll.... kerana maksudnya sama lah, Gol lah jugak.

Premium Beautiful
Euro Tournament Map sehingga 12.47am 13/6/2012

Skuad Jerman di tempatkan dalam Pasukan B bersama Poland, Netherland dan Denmark.
Perlawanan pertama menyaksikan Jerman menewaskan Poland 1-0 lantas menempatkan Jerman pada kedudukan yang baik. Pagi ni Jerman akan bertemu The Orange (Netherland atau Belanda). Dan yang pasti, aku akan bangun esok pagi menyaksikan pasukan favorite aku bertanding.


Go Go Deutschland Go Deutsch!!
Aber vergessen Sie nicht unsere Malayan Tiger

Premium Beautiful
Logo ni memang aku suka, Deutscher Fußball-Bund – DFB


Ranking German oleh FIFA.com

Nukilan Oleh










No comments:

Post a Comment