Monday 23 April 2012

Kalori vs Premium Beautiful

Apa itu kalori?

Kalori adalah unit tenaga makanan.

Keperluan kalori adalah berbeza untuk setiap individu. Biasanya, dalam sehari kalori yang diperlukan oleh lelaki dewasa biasa adalah antara 2000-2500 kalori. Manakala untuk wanita dewasa biasa pula adalah 1600-2000 kalori sehari.
 
Pengambilan kalori yang berlebihan dari keperluan, dan gagal dibakar/ diubah kepada tenaga pergerakan, akan menyebabkan kalori tersimpan dalam badan dalam bentuk lemak. Lemak yang gagal dibakar akan menjadi tepu dan mengakibatkan individu menghadapi kegemukan. Dalam pengiraan 8000 kalori adalah sama dengan 1 kg berat badan manusia.

Oleh itu, kita haruslah menjaga dan mengawal pengambilan kalori. Kalau tidak, jawapnya gemuklah kita. Kita kena sentiasa mengamalkan pemakanan seimbang...
 
 
 
Bagaimana Premium Beautiful membantu?
Tahukah anda dengan pemakaian Premium Beautiful, anda boleh membakar 900 KALORI dalam masa 1 JAM!!!
Dengan pemakaian Premium Beautifuldengan teknologi Inframerah Jauh secara konsisten selama 8 jam sehari, anda mampu membakar sebanyak 7200 KALORI dalam masa 1 HARI!!!
 
Mudah kan? Anda masih boleh makan seperti biasa...Tidak perlu melakukan senaman yang teruk...Tidak perlu menahan lapar berDiet...Hanya dengan memakai Premium Beautiful sahaja, anda boleh menurunkan berat badan anda.
FUH!!!! Hebat bukan...cuba tengok brape kita boleh bakar kalau buat aktiviti2 kat bawah:



Tunggu apa lagi... hubungi saya,
Call Dea di 013-3137672 untuk tempahan Premium Beautiful sekarang




No comments:

Post a Comment